پویان در

بهترین مارکهای جک پارکینگی

جک پارکینگی

با نام و یاد خدای مهربان،  همراهان گرامی پویان در، بار دیگر در خدمت شما هستیم و این بار قصد داریم به معرفی بهترین مارک های جک پارکینگی بپردازیم. پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با بهترین های جک پارکینگی آشنا کنیم تا بتوانید بهترین جک را برای درب لولایی خود انتخاب کنید.

بهترین مارک جک پارکینگی

جک پارکینگی مدل های مختلفی در دنیا و ایران دارد که مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که میدانید دربهای لولایی انواع مختلفی دارند و در ابعاد و اشکال مختلفی در بازار ایران موجود هستند. در انتخاب یک جک پارکینگی مناسب که برای اتوماتیک کردن درب لولایی کاربرد دارد باید عوامل زیادی را مد نظر قرار داد مثل وزن هر لنگه درب، میزان تردد خودرو در شبانه روز و عرض هر لنگه درب.

انواع مارک های جک پارکینگی

1) جک ایرانی سیماران مدل فراز(S4 و S6)

جک پارکینگی سیماران از محبوب ترین جک های پارکینگ در ایران محسوب می شود. محصولات شرکت سیماران به دقت بررسی شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. جک پارکینگی فراز مدل S4 برای درب های تا وزن هر لنگه 320 کیلوگرم و ارتفاع 2 متر کاربرد دارد که اگر درب مورد استفاده شما ارتفاع بیش از 2 متر داشت مدل S6 آن مناسب شما خواهد بود. مدار فرمان این جک دو سرعته است و این جکها دارای 30 ماه گارانتی هستند. همچنین این جک برای ساختمان های کم واحد در حد صد واحد کاربرد دارد و قدرت مناسبی برای جابجایی هر لنگه درب دارد.

جک فراز مدلS4

2) جک ایرانی سیماران مدل فراز P4

این جک یکی دیگر از محصولات شرکت سیماران است. این جک پارکینگی قدرت به حرکت درآوردن هر لنگه درب تا وزن 350 کیلوگرم  و ارتفاع 2.5 متر را دارد. بازوهای این جک ساخت کشور ایتالیا و جزء یکی از پر فروش ترین جکها در بازار ایران میباشد. مدار فرمان این جک مثل مدلهای S4 و S6 دو سرعته بوده و دارای 30 ماه گارانتی میباشد.

جک فراز مدلP4

3) جک سوزوکی

جک سوزوکی مناسب درب هایی با وزن و ارتفاع زیاد حدود 3 متر می باشد. این جک قدرت جابه جایی هر لنگه درب را به وزن 400 کیلوگرم دارد که این نشان از قدرت بالای این جک است. جک های این شرکت برای دربهای پارکینگی کشویی هم مورد استفاده قرار می گیرد که می‌توانند هر لنگه درب پارکینگی کشویی را به وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم باز و بسته کند. گارانتی این شرکت برای جکها ۲۴ ماه می باشد.

جک سوزوکی

4) جک BFT

جک BFT از مهم ترین مارک های جک پارکینگی هیدرولیکی موجود در بازار است که برای  مراکز تجاری و ساختمان های با تعداد واحد بالا مورد استفاده قرار می گیرد. درب لولایی از جمله دربهای اتوماتیک ای است که از این جک های هیدرولیکی استفاده می کنند. قیمت نصب جک پارکینگی مارک BFT به دلیل چشمی قدرتمند و مدار فرمان هوشمند بند معمولا تا ۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که البته یک برند شناخته شده در زمینه جک هیدرولیکی به شمار می‌رود.

جک BFT

5) جک پارکینگی یال مدل X2

جک پارکینگی شرکت یال از بهترین جک های بازار به شمار می رود. موتور این جک قدرت جابه جایی هر لنگه درب تا وزن 350 کیلوگرم و ارتفاع 2 متر را دارد. گارانتی این جک 3 سال (36 ماه) است یکی از ویژگی های این جک افقی بودن موتور آن است که باعث کنده کاری کمتر در هنگام نصب میشود.

جکX2

توصیه های مهم برای انتخاب بهتر جک پارکینگی

توصیه اول، در انتخاب یک جک مناسب باید به تعداد دفعات باز و بسته شدن در ساعت توجه کرد چرا که برخی از جکهای ایرانی با باز و بسته شدن های پیاپی دچار خرابی و از کار افتادگی موقتی میشوند پس باید در انتخاب یک جک مناسب برای ساختمان های پر تردد این نکته ی مهم را در نظر گرفت.

توصیه دوم، وزن درب ها است که اهمیت زیادی در انتخاب درست جک پارکینگی مناسب دارد باید به این نکته توجه کرد که هر جکی قدرت خاصی برای جا به جا کردن درب دارد. پس باید وزن و ارتفاع درب را در انتخاب جک مد نظر قرار داد.

توصیه سوم، امکانات و تجهیزاتی است که همراه با جک مورد استفاده قرار می گیرند مثل: چشمی قوی (دقت و عملکرد چشمی ها )، ریموت کنترل که به اندازه ی خود جک با اهمیت هستند.

توصیه چهارم، توجه به ضد آب بودن جک، ضد گرد و غبار و سرعت عمل در زمان ترمز را میتوان اشاره کرد.

قطعات به کار رفته در پکیج جک پارکینگی

چشمی –  ریموت کنترل –  فلاشر –  جک بازویی –  قطعات نصبی –  مرکز فرمان

  • مرکز فرمان:  وظیفه فرمان باز و بسته شدن و همچنین توقف جک ها را صادر میکند و از طرفی می توان مرکز فرمان را رابط  بین ریموت کنترل و جک پارکینگی در نظر گرفت.
  • جک بازویی:  وسیله ایست برای انتقال نیروی الکتریکی (برق) به مکانیکی یا هیدرولیکی که در نتیجه این عمل درب باز و بسته می شود.
  • ریموت کنترل: ابزار ارتباطی بین کاربر و مرکز فرمان است. کاربر در نتیجه فشردن کلید های ریموت کنترل فرمان باز و یا بسته شدن درب را به مرکز فرمان ارسال می کند و مرکز فرمان به وسیله جکهای بازویی عملیات باز و بسته شدن درب را اجرا می کند. همچنین در پکیج قطعات جک پارکینگی دو عدد ریموت کنترل وجود دارد که برای مجتمع های بزرگ می توان تعداد ریموت کنترل ها را افزایش داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله انواع ریموت کنترل و نحوه ست کردن آن مراجعه کنید.
  • فلاشر: ابزاری هشدار دهنده است که معمولاً به حالت چشمک زن، پیغام مرکز فرمان را نشان میدهد.
  • چشمی: این قطعه دارای تکنولوژی مادون قرمز می باشد  اگر خودرو یا مانعی در مقابل چشم قرار بگیرد از باز و بسته شدن درب جلوگیری میکند و مانع رسیدن صدمه به خودرو یا عابر میشود.

نتیجه

همانطور که میدانید جک ها انواع مختلفی دارند اما باید متناسب با وزن هر لنگه درب، میزان تردد خودرو در شبانه روز و عرض هر لنگه درب جک آن انتخاب شود. اگر که در انتخاب درست جک پارکینگی شکی دارید هماکنون میتوانید از مشاوره ی رایگان شرکت پویان در  بهره مند شوید فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

event_noteبرچسب ها :
arrow_back_iosدسته بندی : مقالات
نوشتهٔ پیشین
انواع ریموت کنترل ونحوه ست کردن آن
نوشتهٔ بعدی
درب خروج اضطراری

آخرین مقالات

محصولاتی که شاید دوست داشته باشید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Solve : *
24 + 13 =


فهرست