پویان در

انواع اپراتور درب اتوماتیک

اپراتور درب اتوماتیک

با عرض سلام ادب و احترام خدمت بازدیدکنندگان محترم وبسایت پویان در. امروز قصد داریم تا یکی از خدمات خود به نام اپراتور درب اتوماتیک را برای شما عزیزان شرح دهیم. همان طور که میدانید شرکت پویان در ، خدمات دیگری همچون درب اتوماتیک کشویی و درب جکی را نیز ارائه میکند که شما عزیزان برای دریافت این خدمات کافیست با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند. برای ارتباط با کارشناسان ما کافیست وارد صفحه تماس با ما شوید.

اپراتور درب اتوماتیک

اپراتور درب اتوماتیک اصلی ترین قسمت درب شیشه ای است که کیفیت و قیمت آن تاثیر بسیار زیادی در قیمت تمام شده ی درب شیشه ای دارد. درب های اتوماتیک شیشه ای دارای قسمت های گوناگونی از جمله : اپراتور ، شیشه و فریم هستند که معمولا شیشه ی بکار رفته در این دربها از جنس شیشه ی سکوریت میباشد البته با توجه به شرایط مکان مورد نصب ، جنس این شیشه میتواند ضد گلوله نیز باشد.

قسمت دیگر درب اتوماتیک ، فریم آن است که میتواند بر اساس سلیقه مشتری و یا بر اساس مکان مورد استفاده انتخاب و نصب شود البته این فریم ها بیشتر جنبه ی زیبایی را به درب میدهند و کاربرد خیلی مهمی ندارند. قسمت سوم و مهم ترین قسمت درب اتومات اپراتور آن است که مغز درب محسوب میشود و شامل: موتور، باطری و سایر اجزاء میشود که در ادامه به هر یک از آنها مفصل خواهیم پرداخت.

اپراتور درب اتومات

انواع اپراتور درب اتوماتیک

سه اپراتور درب اتوماتیک رایج و محبوب در ایران استفاده میشوند که دارای شاسی و هانگر متفاوتی از همدیگر هستند به همین دلیل قیمت های متفاوتی نیز دارند. این سه اپراتور عبارتند از: اپراتور لابل ، اپراتور سی ثه و اپراتور رکورد.

قطعات تشکیل دهنده اپراتورها

  • موتور
  • باطری
  • تسمه
  • دسک
  • میکرو کامپیوتر
انواع اپراتور درب اتوماتیک

کارکرد میکرو کامپیوتر در اپراتور درب اتوماتیک

اطلاعات درب اتوماتیک توسط چشمی ها و سنسورها دریافت میشود و این اطلاعات دریافتی به واحد پردازش منتقل شده و بعد از تجزیه و تحلیل به کمک موتور و تسمه ، فرمان دریافتی اجرا میشود.

کارکرد باطری در اپراتور ها

تنها عیبی که دربهای اتوماتیک دارند عدم کارکرد آنها در زمان قطع برق میباشد که با قرار دادن باطری بک آپ برای این دربها میتوان به مدت چند ساعت به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.

کارکرد موتور در اپراتور ها

موتور جزئی از اپراتور میباشد که فرمانهای میکروکنترل را به کمک سایر اجزاء اجرا میکند. موتورها دارای قدرت و کیفیت متفاوتی هستند که بر اساس اندازه درب و سایر عوامل انتخاب میشوند که  با توجه به این مسئله دارای قیمت های  مختلفی نیز هستند. چنانچه قصد خرید یا دریافت قیمت را دارید کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارکرد سنسورها در اپراتور ها

یکی از اصلی ترین اجزای اپراتور درب اتوماتیک، سنسورها هستند که اطلاعات را در اطراف درب جمع آوری کرده و برای پردازش و اجرا به بخش های دیگر مربوطه ارسال میکند. سنسورهای دربهای اتوماتیک انواع مختلفی نظیر: سنسورهای مادون قرمز ، سنسورمایکروویو بازتابی و سنسورهای ترکیبی دارند.

برای خرید درب اتومات و یا سایر خدمات شرکت پویان در، مثل درب گردان، درب شیشه ای و دیگر محصولات ما، هم اکنون میتوانید در بخش نظرات سایت و یا شماره های تماس سفارش خود را ثبت کنید. همچنین اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید هم اینک میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان شرکت بهره مند شوید.

arrow_back_iosدسته بندی : مقالات
نوشتهٔ پیشین
درب اتوماتیک فولدینگ

آخرین مقالات

محصولاتی که شاید دوست داشته باشید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Solve : *
24 + 30 =


فهرست