پویان در

انواع کرکره برقی

  1. خانه
  2. انواع کرکره برقی

به نام خدا و با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبسایت پویان در ،در خدمت شما هستیم با معرفی یکی از خدمات خود به نام نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی در ابتدا با یک مقدمه شروع میکنیم.

کرکره برقی 

کرکره برقی با استفاده از موتور به صورت عمودی بالا و پایین میرود. موتور کرکره را میتوان به منبع برق یا به منظور بهره وری انرژی به انرژی خورشیدی وصل نمود که البته این کرکره ها نسل جدیدی از کرکره های دستی قدیمی هستند که استفاده از آن باعث ایمن شدن یک مکان در برابر سرقت میشود که نسبت به سایر لوازم امنیتی سرعت زمان باز و بسته شدن آن بسیار سریع است.

این کرکره از جنس آلومینیوم ساخته شده و به دلیل کاربرد مناسب، رنگها و طرح های مختلف توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.تمام امنیتی که کرکره ی دستی برای شما فراهم آورده بود این کرکره با چندین درجه افزایش کیفیت به شما ارئه میدهد. با نصب این کرکره بر روی درب و پنجره منزلتان میتوانید باز و بسته شدن آن را مدیریت کنید به همین دلیل استفاده از آن در فضاهای داخلی میتواند دارای اهمیت باشد.

در سیستم های صنعتی استفاده از کرکره برقی خیلی رایج بوده وفضا را به روزتر نشان میدهد. در ساختمان های صنعتی و تجاری که به صورت پراکنده دارای چندین درب بزرگ میباشند، استفاده از این کرکره باعث به حداکثر رسیدن اثربخشی میشود. این کرکره با استفاده از دو متریال آلومینیوم سخت شده و ورق گالوانیزه ساخته میشود.

اجزای تشکیل دهنده کرکره

  تیغه

محفظه

رول

 ریموت کنترل

کنترل پنل

کرکره برقی

مزایای کرکره برقی

 استحکام فیزیکی مناسب

 ضد زنگ بودن تیغه ها

 کاهش آلودگی صوتی

 قابلیت استفاده ب صورت دستی

 کاربری آسان

 احتیاج به فضای کم

 امکان تجهیز به قفل الکترونیکی

 قابلیت نصب در ابعاد مختلف

 قابلیت شستشو

 تعمیر آسان

 امنیت بالا

 رنگها و طرح های مختلف

انواع کرکره برقی

کرکره هوشمند چیست

کرکره هوشمند به کرکره هایی گفته میشود که به طور اتوماتیک وبا استفاده از یک ریموت توسط کاربر کنترل میشود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی روز به روز به توانایی های کرکره های برقی و امنیت آنها اضافه میشود. توجه داشته باشید که نصب وراه اندازی این نوع کرکره ها احتیاج به فرد باتجربه و متخصص دارد.

نحوه کار کرکره برقی

نیروی محرکه آن برق بوده که توسط انواع موتور ساید و یا توبولار به حرکت در می آید ودر صورت قطع ناگهانی برق به صورت دستی قابل استفاده است و یا به درخواست مشتری با مجهز کردن آن به باتری بکاپ (UPS) در زمان قطع برق نیز میتواند مورد استفاده قرار گیرد. البته فرمان باز وبسته شدن آن توسط ریموت کنترل ، شاسی و حتی تلفن همراه انجام میشود.

انواع مختلف کرکره

سکشنال سقفی

 پنجره ای

 پلی کربنات

 آلومینیوم

 فولادی

 گالوانیزه فوم دار

شفاف

پانچ دار

پویان در

کرکره فوم دار

از جنس آلیاژ منیزیم و یک لایه فوم فشرده داخل آن می باشد و به دلیل نازک بودن ورق، مابین آن فوم تزریق می شود. به همین دلیل این مدل تیغه از استحکام کمتری نسبت به تیغه های آلومینیومی برخوردار است. اما به دلیل این که هنگام بالا و پایین رفتن کرکره بی صدا است و همچنین عایق خوبی برای گرما و رطوبت می باشد از آن در ورودی پارکینگ ها و به ویژه ساختمان های جنوبی که در بالای آن واحد مسکونی است بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

کرکره شفاف

یکی دیگر از انواع کرکره برقی نوع شفاف یا شیشه ای می باشد. این نوع محصول در چندین مدل و رنگهای مختلف تولید و روانه بازار می شود. این محصول از پلیمری مقاوم به نام پلی کربنات ساخته می شود که از ویژگی های آن میتوان ضد ضربه و یا ضد گلوله بودن آن اشاره کرد. از کرکره شفاف به جای کرکره آلومینیومی یا فولادی استفاده می شود که از موارد مصرف آن میتوان به پروژه های تجاری، بانکها و صرافی ها اشاره کرد. رایج ترین و پرکاربرد ترین نوع کرکره، کرکره هایی با تیغه آلومینیومی 8 سانتی متری هستند که دارای انواع مختلفی می باشند: تیغه آلومینیومی تک پل، تیغه آلومینیومی دو پل ،تیغه آلومینیومی غضروفدار و تیغه آلومینیومی پانچ شده. برای انتخاب صحیح تیغه کرکره برقی میتوانید با کارشناسان شرکت ماس بگیرید.

انتخاب موتور مناسب

کرکره های برقی هوشمند دارای دو نوع موتور از قبیل موتور ساید و موتور توبولار هستند که بسته به ابعاد و اندازه دهنه ای که قرار است کرکره در آن نصب شود و همچنین با توجه به میزان باز و بسته شدن آن در طی شبانه روز، موتور مناسب انتخاب می شود. وزن تیغه های مورد استفاده در انتخاب موتور کرکره از اهمیت بالایی برخوردار است یعنی هرچه وزن تیغه ها بیشتر باشد باید از موتوری با توان بالاتر استفاده شود. برتری موتور توبولار نسبت به موتور ساید در اشغال فضای کم و به علاوه ظاهر زیباتر آن است. البته این موتور داری توان پایینی است که یک محدودیت بزرگ محسوب میشود از طرفی موتورهای توبولار با توان بالاتر نیز در بازار وجود دارد که با توجه به قیمت بسیار بالای آن استفاده از آنها توصیه نمی شود .

برای خرید درب اتومات و یا سایر خدمات شرکت پویان در، مثل درب اتوماتیک بیمارستانی ، درب خروج اضطراری و دیگر محصولات ما، هم اکنون میتوانید در بخش نظرات سایت و یا شماره های تماس، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید هم اینک میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان شرکت بهره مند شوید.

در پایان شما را به تماشای ویدئو کارکرد کرکره برقی نصب شده بر روی پنجره و پارکینگ دعوت مینماییم.

مطالبی که شاید دوست داشته باشید

هم اکنون شرکت پویان در آماده عقد قرارداد با سازمان ها و ارگان ها میباشد جهت هماهنگی با ما تماس بگیرید.

فهرست